Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/khoeini1/public_html/Forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/khoeini1/public_html/Forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/khoeini1/public_html/Forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/khoeini1/public_html/Forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1781

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/khoeini1/public_html/Forum/includes/utf/utf_tools.php on line 1781
خوئین میراث کهن • مشاهده مبحث - سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

پستتوسط fns4565 » دوشنبه, 21 خرداد ماه , 1397 12:04:42


عضويت  / ورود
بر اساس مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، موجب بالا بردن بازدید سایت در گوگل شده وجهت صدرنشینی در گوگل به شما کمک می کند

دوستان عزیز نیوسئو، چنانچه با عوامل مهم

عضويت  / ورود
آشنا نیستید، باید در نظرداشته باشید که لینک ها، به عنوان مهم ترین معیارهای گوگل محسوب می شوند و نرخکلیک بالا، هنوز هم جزئی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل می باشد.

در سال گذشته، AndreyLipattsev مدیر استراتژی کیفیت جستجو شرکت گوگل، عواملی که در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر دارد را بیان کرده است. وی گفته است که دو معیار لینک و محتوا، در افزایش بازدید وب سایت، از اهمیت بالایی برخوردارهستند.

آزمایش موثر بودن لینک ها درافزایش رتبه وب سایت در گوگل، در تحقیقات اخیر

Eric Enge، کارمند آژانس بازاریابی دیجیتال stonetemple، فاکتور لینک ها را در تحقیقات خود، موردآزمایش قرار داد که نتیجه این تحقیقات، حاکی از حیاتی بودن این معیار برای افزایشرتبه وب سایت، بوده است. کمی قبل تر نیز، محققان در شرکت  MOZ و Searchmetrics پی بردند که ارتباط نزدیکی بین رتبه بالا وبسایت و لینک های خارجی وجود دارد.

البته باید خاطرنشان کرد که دیگر فاکتورها نیزدر افزایش رتبه وب سایت، موثر هستند. برای مثال، مطالعات Moz نشان داد که نمره لینک های خارجی باید 0.30 باشد، اما نمره چگالی MOZ آن 0.28 و چگالی صفحه 0.37 بود. سوالی که برای EricEnge به وجود آمد این بود مگر می شود که لینک تااین اندازه برای سئو سایت بااهمیت باشد ولی تاثیر زیادی بر روی دیگر فاکتورهای رنکدهی نداشته باشد. وی در جواب این سوال به این نتیجه رسیده است که شرکت های MOZ و Searchmetrics، در تحقیقات خود، از اصطلاحات تجاریتبلیغاتی در جستجوها استفاده کرده اند و هر کدام از صفحات نتایج را، به صورتجداگانه مورد بررسی قرار داده اند. Eric Enge

در توضیحات خود در اینخصوص می گوید: بر اساس مشورت هایی که با برخی متخصصان در این زمینه داشته‌ ام، منمحاسبات گوناگونی بر پایه مقدار متوسط انجام دادم.
در تحقیقات شرکت TempleStone Consulting

، اصطلاحات گوناگونی برای جستجو در گوگل، بهکار گرفته شد. اصطلاحات طولانی تجاری تبلیغاتی و دیگر اصطلاحات کلیدی در میزانتاثیر لینک ها در

عضويت  / ورود
، مورد بررسی قرارگرفت. نتایج مطالعات جدید کاملا با اعلامیه گوگل مطابقت داشت و نشان می داد کهلینک ها، بیشترین تاثیر را بر روی رتبه بندی دارند. لینک های هر
URLایکه رتبه بالایی داشت، 0.39 بود و نمره دامنه و صفحه چیزی کمتر از 0.27 بود.

معیار لینک ها، هم چنان موثرترینمعیار در چند صد معیار دیگر

آیا می دانستید گوگل برای رتبه بندی وب سایتها از 200 معیار مختلف استفاده می کند؟ این مقدار از معیارها، ممکن است برای سئوکمی زیاد باشد، اما هم چنان بهترین روش برای رتبه بندی محسوب می شوند.

Eric Siu، در

عضويت  / ورود
خود گفتهاست که برخی شرکت های بازاریابی دیجیتال، از این چند صد معیار برای سئو استفاده میکنند. وی در ادامه گفت: با اینکه بهتر است مدیران با حداقل برخی از این موضوعاتآشنایی داشته باشند، مقالات فاکتورهای رنکینگ گوگل که به طور کامل درمقالات گذشته نیوسئو مطرح شدند، می توانند منبع خوبی برای افرادی باشند که در تیمشما، مسئولیت مدیریت سئو سایت را دارند.

در حقیقت، از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل، 3فاکتور، لینک ها را در بر می گیرند که به شرح زیر می باشند:

لینکهای خارجی

تعداد لینک های خارجی دریافتی وب سایت، بسیار مهم است. برخی از مدیران عالی رتبه سئو بر این باورند که این لینک ها از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

متن لینکهای خارجی

متن لینک های خارجی در رتبه بندی وب سایتتاثیر دارد. لینک هایی که در آن متن لینک (Anchor text) با هدف بهبود سئو به کار رفته است، باید به صفحه وب سایت موردنظر مربوط باشد.

لینک هاییکه به منابع مورد تایید مربوط می شوند

برای مثال، این گونه لینک ها، باید به یک منبع خبری معتبر و یا به یک مقاله آکادمیک مربوط باشد.

لینک ها، همیشه به عنوان یکی از ارزشمندترینمعیارها در استراتژی سئو محسوب شده اند و بسیاری از شرکت های سئو، روی این معیاربرای افزایش بازدید سایت خود، حساب باز کرده اند.

ساخت لینک های مرتبط، یکی ازاستراتژی های مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل

همانطور که بارها در نیوسئو به آن اشاره شده است، ایجاد لینک در وب سایت، امری ضروری محسوب می شود، اما گوگل همچنان بایداز طریق فروشندگانی که نگرش اقتصادی در کار خود دارند، با تغییر صفحات SERP



موتور جستجوگر دست و پنجه نرم کند. اگرچه که در استراتژیساخت بک لینک مانند

عضويت  / ورود
، لینک باید به مطلب اصلی مربوط باشد. ترکیب کردن دو اصل ارتباط لینک با مطلب اصلی وقابل اعتماد بودن آن، در استراتژی ایجاد لینک، مسئله ای بسیار مهم در رتبه بندی وبسایت به شمار می آید. اولین قدم در این استراتژی، تشخیص منابع و مطالب برای وصلکردن آن ها به لینک های داخلیست.

بر اساس وب سایت Forbes، دو اصل مهم در استراتژی ایجاد لینک وجود دارد که عبارت اند از:

ایجادلینک هایی که پربازدید خواهند بود

برای ایجاد این لینک ها باید از خود بپرسید:آیا بازدیدکنندگان به وب سایت لینک شده اعتماد دارند؟ آیا در وب سایت لینک شده،سخن دیگران نیز وجود دارد؟ آیا در وب سایت لینک شده، مطالب مفید وجود دارد؟

تمرکز برروی مربوط بودن لینک ها به صفحه لینک شده

برای بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت درگوگل، افراد باید لینک های کاملا مرتبط با محتوا، ایجاد کنند. ارتباط لینک بامحتوای سایت، رتبه سایت را به بهترین نحو ممکن، افزایش خواهد داد.

بر اساس اطلاعیه شرکت گوگل، ایجاد لینک هایمرتبط، مهم ترین اصل در افزایش آمار بازدید سایت به شمار می آید. متخصصان

عضويت  / ورود
نیز باید تلاش کنند تا محتوایی قوی ولینک هایی مرتبط ایجاد کنند.


گوگل، فاکتورهایی از قبیل CTR و تجربه کاربری را از کلیدی ترین معیارهای رتبه بندی به حساب میآورد

مسلما، لینک ها و محتوا به کار رفته توسط شما،از مهم ترین استراتژی های سئو به شمار می آیند، البته گوگل معیارهای دیگری را درنظر دارد و آن ها عبارت اند از نرخ کلیک (CTR) و تجربه کاربری (User Experience)، که وقتی یکی از آنها افزایش داشته باشد، دیگری نیز رشد خواهدکرد.

همانطور که در نیوسئو به آن اشاره شد، گوگل از CTR استفاده می کند تا بر اساس آن، ارزش رتبه وب سایت شما را بسنجد. همچنین گوگل برای SERP، تست A/B را انجام می دهد. اینکار می تواند رتبه وب سایت را افزایش یا کاهش دهد و هیچ ارتباطی با لینک ها یا سئو ندارد.

اساسا، هر چقدر نرخ کلیک ها و همچنین تجربه کاربری در وب سایت بیشتر باشد، رتبه وب سایت در گوگل، افزایش خواهد داشت.

بر اساس مطالعاتی که شرکت MOZ در خصوص نرخ کلیک ها داشته است، هرچه نرخ کلیک در وب سایت شماافزایش یابد، رتبه وب سایت شما نیز سیر صعودی به خود خواهد گرفت. نرخ کلیک ها بهافزایش رتبه وب سایت مربوط می شود و این دو اصل به یکدیگر وابسته هستند. تعدادبازدیدکنندگان و کلیک ها در وب سایت شما، برای رتبه بندی در گوگل، امری مهم قلمدادمی شود، به همین جهت، در قسمت زیر، به چندین ترفند برای افزایش بازدید وب سایتاشاره شده که عبارت‌ اند از:

کلمات BucketBrigades<o:p></o:p>

کلمات Bucket Brigades





، کلمات و عباراتی هستند که مردم را در صفحه شما نگه می دارند.کلمات
Bucket Brigades را در محتوای خود به کار ببرید تا بانس ریت (bounce rates) را کاهش داده و مدت زمان ماندنکاربران در صفحه را افزایش دهید. از این شیوه، برای افزایش تجربه کاربراستفاده کنید و رتبه وب سایت خود را افزایش دهید. از محتوایی مناسب و جذاب استفاده کنید تا بازدید کننده را مجذوب وب سایت خود کنید.

استفاده از عنوان و توضیحات مناسب

تمرکز گوگل بر روی ارائه نتایجی است که درکمترین زمان، اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر می گذارد. تگ عنوان و متا تگتوضیحات (description) محتوای شما باید نمود چنین چیزی باشد. اگربه کاربران این احساس را بدهید که آنها می توانند در سریع ترین زمان ممکن اطلاعاتمورد نیاز خود را به دست آورند، CTR شما افزایش می یابد.

ایجاد سرتیتر با کیفیت

توجه به کیفیت سرتیترها در مطالب، از دیگرعوامل افزایش بازدید محسوب می شود. هرچه سرتیترهای (subheading) قدرتمندتری داشته باشید، مخاطب شما بیشتر تشویق خواهد شد کهمحتوای شما را بررسی کند.

دوستان عزیزم، به کمک مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، برای سایت خود بهترین استراتژی های سئو را تنظیم کنید تا هر چه سریع تر افزایش رتبه گوگل و در نتیجه افزایش بازدید سایت خود را شاهد باشید.







fns4565
کاربر فعال
کاربر فعال
 
پست ها : 8
تاريخ عضويت: پنج شنبه, 9 شهريور ماه , 1396 13:20:06
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 400

Re: سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

پستتوسط tehranloole » دوشنبه, 12 شهريور ماه , 1397 20:06:33

عالی بود
tehranloole
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 2
تاريخ عضويت: شنبه, 4 فروردين ماه , 1397 22:30:44
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 60

Re: سئو سایت با مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

پستتوسط snapplole » دوشنبه, 19 شهريور ماه , 1397 17:36:02

snapplole
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 4
تاريخ عضويت: دوشنبه, 19 شهريور ماه , 1397 16:59:35
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 120


بازگشت به گفتگوی کاربران

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان